Sunday, June 26, 2011

a.k.h.i.r.n.y.a !

assalamualaikum..


akhirnya!!!
akhirnya,
satu sejarah lagi dicipta dalam hidup aku..
iaitu
mempunyai blog sendiri..
taadaaa!!
ni laa blog aku..



first trial.. tak laa voke sangat.
asalkan aku dapat buat nukilan..
tu pun dah kira happy..

sebenarnya, niat nak buat blog ni dah ada lama.
tapi nye..
aku selalu dok fikir,
best ke jadi blogger? ape benefit nya?
bila baca blog kengkawan ataupun bloggers lain
rasa macam best pulak..
kekadang rasa blog ni macam diari..
macam macam kita leh buat ngan blog kita, kan?
tambah pulak,
aku ni dulu suka sangat tulis diari..
so, rasa macam nak jadi kan blog ni macam diari aku je laa..

satu perkara yang membuatkan aku dapat ilham
untuk buat blog sendiri ni
nak tau tak ape?

ilham tu datang
waktu aku baca blog ustaz hasrizal
saifulislam.com

beliau kata, salah 1 sebab beliau create blog,
sebab nak jadi kan tu sebagai 'khazanah'
untuk anak-anak, keluarga and peminat beliau..
andai kata beliau 'pergi' ketika anak-anak beliau masih kecil,
beliau harap blog tu
salah 1 media untuk penceritaan
kisah hidup beliau
perjuangan beliau
harapan beliau
kepada anak-anak beliau..


sebak je aku baca time tu..
and sejak tu laa
aku asyik dok fikir
ada betul nye jugak..
maka nya,
muncul laa
satu lagi blogger baru
dalam dunia maya ni..

insyaAllah, akan ku salurkan pengisian blog ni untuk perkongsian yang bermanfaat untuk semua pembaca.


~ may allah bless ~






No comments:

Post a Comment