Monday, July 4, 2011

renovation 1

assalamualaikum . . .
post kali niy nak promote rumah je..
haha! takde laa..
just nak share gambar-gambar kenangan..

actually, rumah aku baru je siap renovate.
bermula dari 18 april hingga laa hujung mei
alhamdulillah.. memuaskan hati jugak laa
walaupun di sebalik tabir nya
hujan ribut petir semua ada. haha!


lengkap aku bagi alamat rumah. huhu..
sebenarnya nama pada papan tanda tu
nama atuk & opah aku..
sebab nya, rumah tu rumah dorang.
aku ngan family aku sebenarnya takde rumah persendirian.
kitorang stay rumah atuk je.
atuk & opah aku pulak, stay kat rumah dorang
di kg. jarau kuala kangsar perak.
kitorang dah buat macam rumah sendiri je rumah niy..

kat bawah ni, aku sertakan gambar kenangan.
jom cuci mata !!

fasa 1
























fasa 2









fasa 3










jaga diri, jaga makan, jaga solat, jaga akhlak, jaga iman
~ may allah bless ~


No comments:

Post a Comment