Saturday, August 6, 2011

hati-hati if jatuh hati..

salam 'alaik . . .


hati teringat akan seseorang!!
@_@

'tabah lah hati oii.. mainan perasaan je tu..'
[suara hati menasihat]

ya allah..
jika aku jatuh cinta..
cintakan aku pada seseorang..
yang melabuhkan cintanya pada-Mu..
agar bertambah kekuatanku untuk mencintai-Mu..

ya allah..
jika aku jatuh cinta..
jagalah cinta aku padanya..
agar tidak melebihi cintaku pada-Mu..

ya allah..
jika aku jatuh hati..
izinkanlah aku menyentuh hati seseorang..
yang hatinya terpaut pada-Mu..

ya allah..
jika aku merindui kekasihmu..
jangan biarkan aku melampaui batas
hingga melupakan aku pada cinta hakiki
dan rindu abadi hanya kepada-Mu..


terima kasih kerana membaca!
jaga diri, jaga makan, jaga solat, jaga akhlak, jaga iman
~ may allah bless ~

No comments:

Post a Comment