Friday, August 26, 2011

rahsia lama aku.

salam to all readers,

. rahsia lama diBONGKAR lagi .
huhu.

MALU
*bajet*

*serius laa*

perkara biasa saja sebenarnya.
orang lain pun ramai yang pernah mengalaminya.
kenangan aku disingkap lagi.
kali ni untuk tatapan orang luar.
hee..

lepas berbuka tadi,
bersama tetamu spesial kami,
family contractor abang aku,
dorang pakat nak tengok gambar aku sepanjang merantau di jepun.
haish!
malu i.
angkara?
terbuka cerita sistem pembuangan sampah.
hmm.
gambar yang berkaitan, satu dua keping je pun.
HAHA.
selebihnya,
lain-lain perkara.
layan saja lah.

rindu kat jepun!
rindu kat tokyo!
rindu kat ibaraki!
rindu kat family angkat!
kenangan yang tak kan dilupakan dengan semudahnya.
heee..
aku anggap peluang ke jepun tu sebagai hadiah besdey aku untuk tahun 2o08.
sebab?
program itu berlangsung dalam bulan jun.
yeeehaaa!
alhamdulillah.
terima kasih, allah.
:)

gambar?
insyaAllah aku buat entry baru untuk itu.
heee.

terima kasih kerana membaca!
jaga diri, jaga makan, jaga solat, jaga akhlak, jaga iman
~ may allah bless ~

No comments:

Post a Comment