Tuesday, August 23, 2011

keluh kesah

salam to readers...

untuk kesekian kalinya,
" kau ni dah gaya minah rempit pun ada..."

" drifter lah kau ni!!"


".. cuba lah bawak kereta tu slow-slow sikit.."

".. nak kejar apa lah bawak laju-laju nih.."



HASIL NYA???

bawak motor atau kereta sama jugak.
tetap laju..

tapi bukannya melebihi had laju pun.
[ err.. ye ke ek? hee.. ]
betul !
selalu memang aku ikut had kelajuan dia.
on line. SHARP!
tak ada lebih.
tak ada kurang.

ok lah tu. tak ke??
heee...
*buat muka tak bersalah*

bukan aku tak dengar nasihat.
aku dengar. *serius*
cuma..
err..
berperingkat kot! haha..
aku masih dalam usaha.
insyaAllah. insyaAllah.

tapi sejak kejadian 190620111430 tu
aku banyak dah insaf..
[ ye ke? ]
hmm.. betul. tak tipu.
aku drive cara berhemat punya.
*gaya semangat*
sampai kan aku siap buat target lagi.
untuk pemanduan aku sesuatu hari tu,
berapa limit had laju yang aku kena bawak.
HAHAHA!
tak percaya??
percayalah. aku memang tak tipu korang.
and biasanya,
aku limit kan kepada 1o0 km/j saja!
kalau 80km/j ?
heee..
nangish aku! haha..
tapi
yang itu untuk kereta lah.
kalau motor,
below 80km/j sudah..
sebab
aku selalu bawak motor pun
kat kawasan kampung saja..
^^

aku pun tak tahu lah kenapa aku suka drive lelaju.
heee..
satu kepuasan woo!!
haha..
masih berdarah muda.
sebab itu lah kot.

tak boleh jadi kan?
dah lah perempuan. haish..
*mengeluh*

baiklah!
saya akan berubah!
insyaAllah.
doakan aku!!!


terima kasih kerana membaca!
jaga diri, jaga makan, jaga solat, jaga akhlak, jaga iman
~ may allah bless ~

2 comments:

  1. keluh kesah kak ehsah..haha

    ReplyDelete
  2. @Anonymous huhu.. kak ehsah pun boley~~

    ReplyDelete